יעוץ מקצועי חינם
8051*
40% הנחה
למשאירים פרטים באתר

המזרונים האורטופדיים האיכותיים והייחודיים מסוגם בישראל


המזרונים האורטופדיים היחידים בישראל שמתחייבים להקלה בכאבים מסוגים שונים, בעיות שינה, עייפות ותשישות

30 ימי ניסיון טיפולי חינם, ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

  1. דף הבית
  2. /
  3. עדויות לקוחות
  4. /
  5. לקוחות שביקשו להחזיר ובסוף השאירו
  6. /
  7. תקציר לקוחות שביקשו להחזיר והשאירו

עדויות של לקוחות שביקשו להחזיר ובסוף החליטו להשאיר את המזרן אצלם


מניסיוננו רב השנים עם אלפי לקוחות, לפעמים תהליך ההסתגלות למגנייט הוא מורכב, הן מבחינת ההתרגלות למזרן חדש, הן מבחינת נושא דרגת הקושי והן כמובן מבחינת ההסתגלות של הגוף להשפעה של השדה המגנטי הפועם מן המזרן.


תופעה חוזרת היא, שחלק קטן מהלקוחות, לא מרגיש את השינויים מיד בסמוך לקבלת המזרן.

מרבית הלקוחות מרגישים שיפור לאחר מספר ימים או שבועות, אך ישנם כאלה שמרגישים דווקא החמרה במצב - וזאת בגלל ריאקציה (תגובת יתר) שנוצרת במפגש האקטיבי של מגנייט עם הגוף.(תופעה זו בעיקר מתרחשת אצל חולים מורכבים כמו חולות וחולים בפיברומיאלגיה, דלקות פרקים, פצועי תאונות דרכים וכיוצ"ב).

הריאקציה היא תהליך טבעי שלוקח ימים עד מספר שבועות (3-6), בו הגוף מסתכרן ומתאזן כתוצאה מההשפעה המגנטתורפית של המזרן.

היום אנחנו יודעים בוודאות שמגנייט עובד עם הגוף שלנו והתגובות והאופנים משתנים מאדם לאדם, מאורגניזם לאורגניזם.

מי שמבין שאכן קורה משהו בין הגוף שלו למזרן, אוסף את כוחותיו הפיזיים והמנטליים וביחד עם קצת אמונה, סבלנות, סובלנות והתמדה מגיע לנחלה ולשלווה ולשינוי המיוחל אליו הוא קיווה.

לכן, אנו מציעים למצות את תקופת הניסיון עד תומה, כי הרווח של המשתמש הוא ב 97% מהמקרים שיפור משמעותי באיכות החיים.


להלן מספר מקרים של לקוחות שביקשו להחזיר את המזרן.
בעקבות ההסברים שהם קיבלו מאיתנו הם הסכימו להמשיך ולשכב עליו והיום הם מברכים אותנו על כי הקשיבו לנו!

אנא הקשיבו לשיחות השונות, הן יתנו לכם להבין שאין אנו מדברים בעלמה...

מקרה 1 - ארנון יוסף


ארנון חיפש פתרון לכאבי הגב שלו, פנה למגנייט ורכש מזרן.

חשב להחזיר לאחר יומיים, אחרי עצה (גרועה) שקיבל מחבר, אבל שוכנע ע"י יועץ השינה שלנו להשאיר.

לאחר 30 ימי ניסיון שוב חשב להחזיר, רעות משירות הלקוחות שהזמינה עבורו החזרה, שיכנעה אותו בכל זאת לשכב על המזרן עד שהמובילים יגיעו.
ביום שהתקשר אליו המוביל לתאם איסוף - התקשר יוסף לרעות ואמר לה שהוא מתחרט והוא מבקש להשאיר אצלו את המזרן.


פוסט פייסבוק בו ארנון מספר על חוויית השימוש והשירות ממגנייט





לחץ כאן לדף השתלשלות האירועים המלאה של ארנון יוסף 




מקרה 2 - משפחת בן אבי


ציון בן אבי בהתייעצות עם אלי יועץ השינה הבכיר שלנו, מזמין עבורו ועבור אשתו מזרן מיוחד, עם 2 חצאים שונים בהתאמה אישית - האחד עם מגנטים, עבור אשתו הסובלת מפיברו והשני עבורו, ללא מגנטים, בגלל קוצב שיש לו בגב.
כ-3 שבועות לאחר שהזמינו את המזרן, אשתו של ציון, שהיתה סקפטית מלכתחילה לגבי המזרן החליטה שהיא מבטלת את ההזמנה, אך אלי משכנע אותה לא לבטל, בהתחשב בכל הבעיות שיש לה במיוחד מחלת הפיברומיאלגיה ממנה היא סובלת כבר שנים רבות.
3 שבועות לאחר שקיבלו את המזרן ציון שוב מתקשר בטענה שמצבם לא השתפר בעקבות השינה על המזרן וביקש להחזיר. אלי שוב משכנע אותם להשאר עם המזרן לפחות עד תום חודש הניסיון (לגוף לוקח לעיתים 30 יום ויותר להסתגל למזרן חדש ובייחוד למזרן עם השפעה מגנטית).
בתום 30 הימים, ציון ואשתו מחליטים סופית להחזיר את המזרן.
החברה נעתרת לבקשה וכ-10 ימים לאחר מכן מתקשרים אליהם לתיאום שעת איסוף ביום שלמחרת. 
אלא מה,
ה-פ-ת-ע-ה, שעתיים לאחר שיחת התיאום, ציון מתקשר להודיע שאשתו חדווה אינה מעוניינת להחזיר את המזרן והם רוצים להשאירו אצלם.

מוסר השכל מהסיפור הזה - למי שלוקח את המזרן לתקופת ניסיון, כדאי למצות את תקופת הניסיון עד תומה, כי בהרבה מקרים בזמן הזה  הגוף מתרגל ודברים טובים מתחילים לקרות ואז פשוט אי אפשר להפרד מהמזרן של מגנייט...


שיחת וואטסאפ פנימית בה רעות מנהלת המשרד מתרגשת מכך שמשפחת בן אבי בסוף החליטו להשאר עם המזרן






לחץ כאן לדף השתלשלות האירועים המלאה עם משפחת בן אבי




מקרה 3 - רות שחר


יום למחרת ביצוע ההזמנה רות התקשרה והודיעה שהיא מבקשת לבטל את הרכישה ורק בעקבות שיחת הסבר מאוד ארוכה שקיים איתה יו"ר מגנייט היא הסכימה להשאיר את ההזמנה. 

לאחר שכבר קיבלה את המזרן, והמזרן היה אצלה לניסיון רות מודיעה שמכיוון שנוצרה החמרה במצבה היא אינה מעוניינת במזרן.

יו"ר מגנייט מקיים איתה שיחה נוספת במסגרתה הוא מסביר לה את כל המתרחש בין גופה למזרן ורות מסכימה להשאירו אצלה לעוד כמה ימי ניסיון.

חודש וחצי לאחר מכן, רות מתקשרת ומספרת על מהפך שהתרחש...

להקשיב ולא להאמין…


אחד מקטעי השיחה בה רות מספרת על איך המזרן ("המדהים לדבריה") של מגנייט שיפר את איכות שנתה וחייה:





לחץ כאן לדף השתלשלות האירועים המלאה עם רות שחר




מקרה 4 - אנט קינן


אנט התקשרה אלינו לאחר כ-30 ימי שימוש במשטח השינה המגנטי שעוצב במיוחד עבורה וביקשה להחזירו כי לא הרגישה כל שיפור. לאחר מכן אנט שוחחה עם מנהל שירות הלקוחות, שגילה שהניחה את המשטח, מעל משטח ויסקו נוסף, שכבר נמצא על המזרן המקורי שלה.
אנט הונחתה להסיר את משטח הויסקו ולהניח את משטח השינה של מגנייט, ישירות על המזרן שלה.
כחודש לאחר מכן אנט התקשרה אלינו מיוזמתה להודות ולפרגן, על העזרה וההתעקשות שלנו ולספר לנו על השיפור בשינה וההקלה בכאבים מאז החלה להשתמש במשטח בצורה הנכונה.


שיחת הפירגון וההודיה של אנט:



לחץ כאן לדף השתלשלות האירועים המלאה עם אנט קינן




מקרה 5 - ויקטור כהן


ויקטור כהן, לאחר כ-3 שבועות עם המזרן, התייאש, שם את המזרן בצד והתקשר אלינו שנגיע לקחת את המזרן בחזרה.
אלי יועץ השינה הבכיר חזר אליו, הסביר לו את התהליך שעובר הגוף כאשר שוכבים על מזרן חדש של מגנייט, ויקטור מתרצה ומסכים למצות את השימוש עד תום תקופת הניסיון.
לאחר כ- 10 ימים ויקטור חוזר ומתקשר למשרדים ומספר על כך שהמזרן עובד ומעלים לו את הכאבים.


השיחה בה ויקטור מספר על העלמות הכאבים:





לחץ כאן לדף השתלשלות האירועים המלא
ה עם ויקטור כהן




התקשרו עכשיו
8051*


------------------------------------------
--------

40% הנחה
למשאירים פרטים באתר
  וגם 30 ימי ניסיון טיפולי חינם,   ללא ניילון וגם ללא תשלום 
   דמי ההובלה בחזרה!  


* אין כפל מבצעים והנחות

להצעת מחיר ללא התחייבות


  ליעוץ מקצועי לחץ כאן

המתנה המיוחדת של

MAGNIGHT

בהשוואה לכל הצעה מפתה מכל מתחרה שהוא 

אין בישראל אף חברת מזרנים שיכולה לתת לך מתנה שכזו... 

 לחץ כאן ותיווכח בעצמך


התקשרו עכשיו
8051*

מגנייט הגיע לטלויזיה...


אלישבע האובנשטוק חולת פיברומיאלגיה הוזמנה להתארח בתכנית "הפרופסורים" בערוץ 13.

אלישבע סיפרה בתכנית איך החיים שלה השתנו מקצה לקצה לאחר השינה על המזרן.

בדף הבית שלנו תוכלו למצוא את סרטון התכנית.



חדש בדף סרטוני העדויות - סיפורו המופלא והבלתי יאמן של משה אלי מקריית מלאכי שסבל למעלה מ-14 שנה ממעי רגיז ופיברומיאלגיה ומאז שהוא ישן על המזרן מגנייט החיים שלו התהפכו.


הגרלת טיסה לארה"ב מס' 4    - בהגרלה  הרביעית  של טיסה זוגית לפלורידה שנתקיימה בין לקוחות מגנייט ביום 28/02/20, זכה בטיסה זוגית לפלורידה, זיו צח מקיבוץ משמרות. מזל טוב. 



הגרלת טיסה לארה"ב מס' 3    - בהגרלה  השלישית  של טיסה זוגית לפלורידה שנתקיימה בין לקוחות מגנייט ביום 28/02/19, זכו בטיסה זוגית לפלורידה הזוג עטרה ואורן פילדוס מרמת גן  . מזל טוב. 



הגרלת טיסה לארה"ב מס' 2  - בהגרלה השנייה של טיסה זוגית לפלורידה, שנתקיימה בין לקוחות מגנייט ביום 28/02/18, זכה בטיסה זוגית לפלורידה, מר מרקוס ליון מנהריה . מזל טוב. 



מרקוס הוא לקוח נוסף שלנו שהצטלם לסרטון וידאו בו הוא מספר על חוויותיו ממגנייט.
מרקוס מופיע בסרטון ביחד עם עוד שלושה לקוחות נוספים מנהריה.
ניתן למצוא את הסרטון בעמוד עדויות לקוחות-סרטוני עדויות כללי.

הגרלת טיסה לארה"ב מס' 1 - בהגרלה שנתקיימה בין לקוחות מגנייט ביום 28/02/17, ואשר שודרה בשידור ישיר בדף הפייסבוק של מגנייט, זכתה בטיסה זוגית לפלורידה, הגברת עליזה שחרור מטבריה . מזל טוב.









* מגנייט הינו סימן רשום אצל רשם סימני המסחר והפטנטים בישראל. 
* מזרוני מגנייט משווקים בלעדית בישראל באחריות ובניהול חברת אפקטיב פלוס ייעוץ וניהול בע"מ. 
* מזרני מגנייט מיוצרים בהתאמה אישית במפעל שומר שבת, הפועל בתחום ייצור מוצרי שינה מזה כבר למעלה מ-26 שנה ובעל שם ומוניטין רב.
*כל המידע והתכנים המופיעים באתר נועדו למטרת עיון והתרשמות בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית,חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה.
*השימוש באתר ובמוצרי החברה אינו מחליף את אחריות הגולש והמשתמש לקבל ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך.
הערה חשובה  :
התגובות להשפעה של הקוניפוגרצייה המגנטית יכולות להיות שונות מאדם לאדם, ומכך שגם התוצאות.

40% הנחה
ועוד 5% הנחה נוספת
למבצעים הזמנתם בעצמם

חשוב לדעת : 
ההנחה ניתנת אך ורק ללקוח שפעל בהתאם להנחיות המבצע מבלי שהוא קיים שיחה כל שהיא עם מי מנציגי החברה.
לפרטים לחץ כאן

* אין כפל מבצעים והנחות


התקשרו עכשיו
8051*


2all בניית אתרים