30 ימי ניסיון טיפולי חינם ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

מאמרים

מזרן עם תקופת ניסיון

כאשר רוצים לרכוש מזרן חדש לחדר השינה, חשוב קודם כל לבחור מזרן עם תקופת ניסיון, כך שבדרך כלל תהנו משתי אופציות להגנה על השקעתכם הכספית. אחת – תקופת ניסיון שבו אפשר לקבל החזר כספי מלא על המזרן אם מחזירים אותו בתקופת הניסיון או אופציה שניה – תקופת ניסיון שבו אפשר להחליף את המזרן למזרן עם דרגת הקושי שונה – לפי רצון הלקוח.

מזרון אורטופדי מומלץ לניסיון

לאחר שהחלטתם לרכוש מזרון אורטופדי עם תקופת ניסיון, חשוב לבחור מזרון אורטופדי איכותי שיעניק לגופכם תמיכה מקסימלית. תפקידו של המזרון האורטופדי הוא לספק חוויית שינה איכותית וחוויית שינה עמוקה ובריאה לכל אחד מבני הזוג. יש כמה סוגי חומרים שכדאי שתכירו אותם בבואכם לקנות מזרון חדש לחדר השינה:

חומר הויסקו רגיש לטמפרטורה המשנה את מצב הצבירה שלו בהתאם לחום הגוף. הוא בעל יכולת ספיגת אנרגיה של 80% ועקב כך מפזר את עומס הגוף המסייע בסירקולציית מחזור הדם ומונע את תופעת "העקצוץ", תופעה זו משפרת את התנגדות המשטח לגוף ומקטינה באופן משמעותי את התזוזה בלילה.

חומר הלטקס סוג של גומי המופק משרף של עץ הגומי. הלטקס נחשב לחומר אלסטי בעל התנגדות נמוכה יחסית, כתוצאה מכך מעניק תחושה של קפיציות יתר על המזרן, עצם היותו של הלטקס חומר אורגני הוא דוחה את קרדית אבק הבית ומומלץ מאוד לסובלים מאלרגיות.

חומר הפוליאוריטן מוקצף – הינו חומר הנוצר מתהליך של הקצפת פוליאוריטן בטכנולוגיה מתקדמת ובדרגות צפיפות שונות.

מזרון עם תקופת ניסיון בהתאמה אישית

חשוב לקבל מזרון בהתאמה אישית, אשר מותאים לכל אחד או אחת באופן אישי. מזרון בהתאמה אישית זה מזרון שבה איש מקצוע – יועץ שינה, מתאים מזרון לפי המידה, ודרגת הקושי הרצויה ללקוח וכן לפי הפרמטרים השונים של הלקוח כגון גובה, משקל, הבעיות מהן סובל אם ישנן כאלה. מזרון זוגי בהתאמה אישית בא לידי ביטוי לפי צרכי שני בני הזוג. לעיתים ניתן ליצור מזרן אשר בכל צד שלו שתי דרגות קושי שונות.

מזרון מגנטי מגנייט בהתאמה אישית

את מזרוני מגנייט אתם מקבלים בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח. יועצי השינה מתאימים לכל לקוח או זוג את הדגם הכי מתאים עבורו, בהתאם לפרמטרים האישיים שלו. כמו כן כל לקוח יכול לבחור את הגובה הרצוי לו, המידות ודרגות הקושי.
מזרני מגנייט ניתנים ל- 30 ימי ניסיון טיפולי חינם, ללא ניילון, תוך התחייבות יוצאת דופן וחסרת תקדים בישראל – הקלה בבעיות כאב מסוגים שונים, בעיות שינה, עייפות ותשישות.

מאמרים נוספים