30 ימי ניסיון טיפולי חינם ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

סיפורים אישיים

הסיפור של משפחת בן אבי

אתם מוזמנים לעיין ולהקשיב לסיפור המאוד מעניין שקרה לנו עם משפחת בן אבי.

להלן השתלשלות הארועים איתם:

16.04.2020

ציון מקיים שיחה עם אלי יועץ השינה הבכיר שלנו, במסגרתה הוא מקבל ייעוץ על מזרן ייחודי שייוצר במיוחד בעבורם, מזרן שלם אחד שיהיה מורכב משני חצאים שונים. בחצי המזרן של הבעל, שמושתל אצלו בגב בצמוד לעמוד השדרה קוצב מיוחד, לא יותקן משטח מגנטים, העלול להפריע לפעולת הקוצב. בצד של אשתו, הסובלת מפיברומיאלגיה, תשתל הקונפיגורציה המגנטית שאמורה להקל עליה מתופעות הסבל השונות הנגרמות מפיברו.
בשיחה זאת ציון מבצע את ההזמנה של המזרן העומד להיות מיוצר בהתאמה אישית ובמיוחד בעבורם באופן ייחודי ובלעדי.

 

*בנייד יש ללחוץ על Listen in browser כדי להפעיל את האודיו

ובעקבות שיחה זו, זה מה שרשם יועץ השינה הבכיר לגבי המזרון המיוחד שייוצר עבור בני הזוג:

07.05.2020

ציון יוצר קשר עם יועץ השינה אלי ומודיע לו שאשתו החליטה שאיננה מעוניינת במזרן והוא מבקש לבטל את הזמנתו. אלי, לא מוותר כל כך לציון ומבקש לקיים שיחה עם חדווה אשתו של ציון, חדווה שהיא מאוד סקפטית, לאחר שיחה ארוכה ומעמיקה עם אלי, מסכימה לחזור בה מדרישת הביטול ומסכימה לקבל את המזרן לניסיון.

וזה מה שרשם יועץ השינה הבכיר בעקבות השיחה עם חדווה חולת הפיברו:

10.06.20

לאחר כ-3 שבועות בהם ציון וחדווה ישנים על המזרן שולח ציון לאלי הודעת ווצאפ בה הוא מודיע שלאחר כ-3 שבועות עם המזרן, אין שום שיפור במצבם והם מבקשים להחזיר את המזרן.

בן אלי מזרן מגנייט החזרה

יועץ השינה הבכיר שלנו חוזר לציון ומבקש ממנו שהוא ואשתו ימשיכו לשכב על המזרן עד תום 30 יום הניסיון, כדי לתת הזדמנות להשפעה להיות מורגשת, אלי מפציר בהם להמשיך לשכב על המזרן ובמיוחד בעבור חדווה שזקוקה לו מאוד וכבר לאחר 20 יום על המזרן החליטה לוותר עליו.

17.06.20

ציון שולח הודעה חדשה לאלי בה הוא מודיע שהם החליטו סופית להחזיר את המזרן והם מבקשים שאנשי המפעל יתאמו איתם את החזרת המזרן.

19.07.20

ציון לוחץ להחזרת המזרן שתופס אצלו מקום…

22.07.20

30.07.20

שיחה ראשונה

רעות מתאמת אספקות מתקשרת לציון ומתאמת איתו את משיכת המזרן מהם ביום שלמחרת.

30.07.20

שיחה שנייה

הפתעה – כשעתיים לאחר מכן, ציון מתקשר למפעל ומודיע לרעות שלאחר שהודיע לאשתו חדווה שמחר מגיעים לאסוף את המזרן , היא הודיעה לו שאינה מעוניינת להחזיר את המזרן והיא מבקשת להשאירו אצלה.

 

רעות שהתרגשה מאוד מהשיחה שלחה לאנשי הייעוץ המקצועי של החברה שהכירו מאוד את ייחודו של ייצור מזרן זה את הדברים הבאים בקבוצת הווצאפ הפנימית שלנו:

והמוסר השכל מכל הסיפור המיוחד הזה של חדווה וציון בן אבי ושל עוד כמה בודדים שרצו להחזיר ואח"כ הבינו כמה שהם לא ידעו מה שהם עומדים להפסיד…
מגנייט איננו עוד מזרן, מגנייט הוא כיום המזרן הייחודי והטוב מסוגו בעולם!
נ-ק-ו-ד-ה.