30 ימי ניסיון טיפולי חינם ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

מאמרים

איכות או מחיר- שיקולים בקניית מזרונים אורטופדיים

כאשר רוצים לקנות מזרון אורטופדי חדש לחדר השינה השיקולים של בני הזוג מה לקנות האם משהו איכותי ויקר או האם משהו זול יותר אבל נראה איכותי.כמובן שיש כאלה שהתקציב שלהם נמוך יותר אך האם זה טוב?

האם לקנות מזרונים אורטופדיים זולים?

בשוק המזרונים היום אפשר למצוא מזרונים גם החל מ100 שקל לפחות נראים כמו מזרונים.השאלה מה הם מכילים בתוכם.בדרך כלל מזרונים במחירים נמוכים מכילים חומרי גלם לא איכותיים.צריך לקחת בחשבון ששינה על מזרון כזה עשוי להוביל לכאבים בגוף כי הגוף שוכב בעצם בין 6-9 שעות ביממה על מזרן שלא יושב טוב על הגוף.בין חומרי גלם שאפשר למצוא במזרנים האלה עם ספוגים וקפיצים ישנים.

מזרונים אורטופדיים איכותיים

מי שיש לו תקציב גדול יותר ומי שחשובה לו הבריאות שלו חשוב שיקנה לעצמו מזרונים אורטופדיים איכותיים. מזרון אורטופדי כזה עשוי מחומרי גלם איכותיים כגון ויסקו שזה חומר שפותח על ידי נאס"א והוא משנה את מצב הצבירה שלו בהתאם לגוף ובעל זכרון צורני.חומר נוסף איכותי שקיימים במזרונים הם חומר הלטקס,חומר זה הוא חומר אנטי בקטריאלי ומסייע במיוחד לפצעי לחץ.הלטקס בעצם מפזר את משקל הגוף וכך יש פחות עומס במקומות מסוימים בגוף.חומרים אלה הם אינם חומרים זולים ולכן לא תמצאו מזרונים אורטופדיים איכותיים בזול.מזרון מחומרים טובים אמור לעזור לאנשים הסובלים מכאבי גב. וכן הם עמידים מאוד לאורך זמן.אתם יכולים גם לקנות ממקום שמוכר לך מזרונים בהתאמה אישית ואתם תוכלו להרכיב את המזרן לפי בקשותיכם.מזרונים לפי התאמה אישית אתם יכולים לקנות בחברת מגנייט במפעל פולימדיה.

לסיכום זול או יקר

כל מי שהבריאות חשובה לו חייב לקנות מזרון איכותי.המשפט מי שקונה בזול משלם ביוקר הוא משפט שמתאים מאוד בתחום המזרונים.אתם גם יכולים לקחת מזרונים לתקופת ניסיון ולהרגיש על הגוף שלכם מה המזרן עושה לכם.הכי טוב זה לבדוק על עצמכם מאשר לשבת כמה דקות באולם תצוגה ולא באמת לדעת מה כדאי ומה לא.יש חברות שנותנות אפשרות לקבל החזר כספי ויש חברות שנותנות לתקופת ניסיון שבו אפשר לשנות את דרגות הקושי.

מאמרים נוספים