30 ימי ניסיון טיפולי חינם ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

מאמרים

המזרן המומלץ ביותר השנה! הכירו את המזרן האורטופדי מגנטי

במידה ואתם מחפשים מזרונים מומלצים לחדר השינה שלכם, כדאי שתכירו את המזרן המדובר ביותר ברשת היום. מזרן אורטופדי מגנטי שעוזר לאנשים הסובלים מבעיות כאב ובעיות שינה.
את המזרן ניתן לקבל לתקופת ניסיון של 30 יום לצורך בדיקה. אין ספק שזה המזרן המומלץ ביותר השנה.

מזה מזרן מגנטי?

המזרן האורטופדי מגנטי הינו תוצר ופיתוח של מזרנים הכוללים בתוכם קונפיגורציית מגנטים ייחודית כפי שנקבעה והומלצה ע"י ד"ר סיימון וולפסון, מומחה לרפואה פנימית ומי שמשמש כיום כמנהל המכון לרפואת כאב בבית החולים רמב"ם בחיפה.

בתוך המזרן יש שכבה של קונפיגורצייה מגנטים ייחודית המחזירה את ההשפעה החיובית של השדה המגנטי הטבעי ומסייעים לו לחדש ולחזק את התאים החיוניים.

כתוצאה מכך נוצר שדה מגנטי אשר מסייעים בהקלה על בעיות בריאותיות. השינה על מזרן מגנטי מגבירה את אספקת הדם בגוף ומעלה את רמות החמצן בדם בכל חלקי הגוף, דבר המסייע לתאים לתפקד ברמה אופטימאלית המאיצה את חילוף החומרים, תומכת בתחזוקת הגוף, מחזקת את המערכת החיסונית ובכך מסייעת לגוף לרפא את עצמו באופן טבעי.

סוגי החומרים המכילים את המזרן האורטופדי המגנטי המומלץ?

חומר הלטקס

הוא סוג של גומי המופק משרף עץ' הקאצו' . הלטקס משמש בין היתר תעשיות מתקדמות כגון רפואה ופופולארי מאוד בתחום ה- מזרנים . הלטקס נחשב לחומר אלסטי בעל התנגדות נמוכה יחסית,כתוצאה מכך מעניק תחושה של קפיציות יתר על המזרן,וכתוצאה מכך מתאפשרת תנועת נוזלים קלה ותקינה בגוף המשתמש , רמת אוורור גבוהה , בלאי נמוך ועמידות לאורך שנים. עצם היותו של הלטקס חומר אורגני הוא דוחה את קרדית אבק הבית ומומלץ מאוד לסובלים מאלרגיות . אבק כפי שידוע לכם מצטבר במזרן לאחר תקופת שימוש מסויימת וזאת אחת מהסיבות שמקנות ללטקס יתרון וחשיבות בהשוואה לחומרים אחרים.

חומר הויסקו

חומר ה- VISCO LIGHT רגיש לטמפרטורה המשנה את מצב הצבירה שלו בהתאם לחום הגוף, תכונה זו מתאימה את ה- מזרן במדויק למרקם גוף המשתמש תוך הגדלת פני שטח השינה .ה- VISCO LIGHT הנו בעל יכולת ספיגת אנרגיה של 80% ובזכות זאת מפזר את עומס הגוף המסייע בסחרור מחזור הדם ומונע את תופעת "העקצוץ" , תוצאה זו מפחיתה את התנגדות המשטח לגוף ומקטינה באופן משמעותי את כמות התזוזות בלילה .

פולימרים

POLY – TECH הינו תהליך של הקצפת פולאורוטן בטכנולוגיה מתקדמת ובדרגות צפיפות שונות .
איכות ה- POLY-TECH נמדדת בדרך כלל על פי המשקל הסגולי שלו מ"ק / ק"ג , ה- POLY-TECH הפשוט ביותר מתחיל במשקל של 14 קילוגרם למטר קוב ומסומן בצבע לבן בדרך כלל , ה- POLY-TECH המשמש בדרך כלל כשכבות נוחות ב- מזרנים מוקצף במשקולות של 28 מ"ק / ק"ג ועד למשקל של 33 מ"ק/ק"ג

מאמרים נוספים