30 ימי ניסיון טיפולי חינם ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

מאמרים

כל הדרכים לשינה טובה יותר

סובלים מהיעדר שינה? כל הלילה מתרוצצים בחדר ולא מצליחים לישון? הנה כמה פתרונות לבעיות שינה שיכולים לעזור לכם מאוד.אחרי שתנסו אותם ,אתם תשאלו את עצמכם איך לא ניסינו את זה קודם !

איכות המזרון – שינה על מזרון אורטופדי מגנטי

אפשרות ראשונה להביא למצב טוב יותר מבחינת השינה שלכם,היא לנסות את המזרן האורטופדי מגנטי.מזרן זה מכיל חומרי גלם מהאיכותיים ביותר הקיימים בשוק כגון חומר הויסקו ג'ל, חומר הלטקס ושכבות שונות של פולימרים.בנוסף המזרן האורטופדי מכיל בתוכו קונפיגורציית מגנטית.ההשפעה של המגנטים בתוך המזרן גורמים לשיפור זרימת הדם בגוף דבר הגורם לחילוף חומרים טוב יותר,תומכת בחוזקה של הגוף ומחזקת את המערכת החיסונית וכך מביאה לשיפור מצב השינה.שהגוף רגוע יהיה יותר קל לנו להרדם יותר מהר ולישון בצורה ניחוחה.חשוב לאחר השינה על המזרן לרשום לעצמכם כל יום איך היה השינה יום לפני,ככה תוכלו לראות טוב יותר את השיפור.

מזרונים אורטופדיים אלו מתחייבים לשיפור מצב השינה.

לשיפור השינה נסו מדיטציה או יוגה

מדיטציה ויוגה מוכיחים שהם מרגיעים את הגוף ומחזירים את הנפש למקום השקט שלו.נסו לעת התחלה לעשות 3-4 פעמים בשבוע תרגילים שאתם יכולים לראות דרך יוטיוב.אין מספר מוגבל לכמות הפעמים שצריך לתרגל מדיטציה או יוגה, ככל שתעשו יותר פעמים כך יוטב לכם.

לשיפור השינה נסו להחליף את הכרית

לעיתים הכרית שינה שאתם ישנים עליה,לא מתאימה לכם וגורמת לכם לבעיות שינה ולכאבים.אם הכרית שלכם לא מספיק איכותית ואתם מרגישים שאתם כל רגע מחליפים צד במהלך השינה כנראה תצטרכו להחליף את הכרית השינה שלכם.כרית מומלצת מאוד לשינה היא כרית הלטקס המגנטית .

לשיפור השינה המנעו משייתה מתוקה ומריצות לפני השינה

אחד הדברים שעלולים להזיק לשינה שלכם היא ריצות לפני השינה.בזמן שהגוף שלנו בפעילות ספורטיבית משתחרר הורמונים וזה יכול לגרום לחוסר עייפות.אמנם יש יתרונות רבים להליכות ולריצות אך כדאי מאוד שהם לא יהיו לפני השינה.בנוסף גם שתייה מתוקה יש בה קפאין ועדיף להמנע מכך לפני השינה.

לשיפור השינה נסו להמנע מצפייה ממושכת בטלויזיה לפני השינה

לשיפור השינה מומלץ מאוד להמנע מצפייה ממושכת לפני השינה.בעת שאתם שוכבים על המזרון האורטופדי כדאי מאוד לקרוא ספר לפני השינה או להתעסק במשהו שהוא לא טלפון או טלויזיה.האור החזק בעיניים שלנו יכול לגרום לנדודי שינה ולעשות את הפעולה ההפוכה שאנחנו רוצים שתקרה.

מאמרים נוספים