30 ימי ניסיון טיפולי חינם ללא ניילון וללא דמי הובלה בחזרה

מאמרים

מגנטים בשרות הציבור

מגנטים בשרות הבריאות

"שימוש במגנטים הינו דרך אלטרנטיבית שנועדה להשיב לגוף את האיזון האנרגי שלו, על בסיס הרפואה הסינית, הממפה את הגוף למערכת של ערוצי אנרגיה – במקרה זה באים המגנטים לשפר את הזרימה האנרגטית באותם ערוצים.

ההנחה היא שכל אי נוחות או סבל גופני מעידים על חסימה או זרימה לקויה בערוץ האנרגיה שבמקום. לפיכך חידוש זרימה תקינה של אנרגיה-מביא ממילא לאיזון.

אנשים שסבלו מבעיות אי נוחות וחוסר איזון גופני טוענים כי באמצעות שימוש במגנטים, הרגישו כמו שנולדו מחדש.

מדוע אם כן הגוף זקוק למגנטים ולא יכול לשמור על זרימת אנרגיה מאוזנת? – מסתבר שהשהיה במחיצתם של מכשירי חשמל אשמה בכך. הגוף נתון כל העת בתהליך של איבוד והתחדשות אנרגיה, והחשיפה לקרינה החשמלית משבשת את יכולת ההתחדשות.

לטענת הרפואה המודרנית, הרבה מההפרעות המודרניות, כמו כאבי ראש, גידולים ובעיות במערכת העיכול – נובעות מהשימוש הרב במכשירי חשמל. היום בלתי אפשרי להימנע משימוש בחשמל ולכן אין ברירה אלא לחדש את האנרגיה שבגוף באמצעות המגנטים". (על פי "הגאולה בעולם" – פרופ' ירמיהו ברנובר) .

איזון הורמונלי

כדי להבין את יתרונות המגנטים, חייבים להזכיר לעצמנו שני דברים: ראשית, הגוף שלנו עשוי נוזלים (מעל 70%). בין שאר התפקודים, המים משמשים כמוביל כדי להוביל פסולת ורעלים אל מחוץ לתאים ואת החומרים המזינים אל תוך התאים. שנית, הגוף שלנו הוא בעל מוליכות חשמלית מטבעו. זה אומר כי הוא מלא חלקיקים, הנושאים מטען חשמלי (חיובי או שלילי). חלקיקים אלה נקראים "אלקטרוליטים" (נוזלים הניתנים לפירוק באמצעות זרם חשמלי) או יונים ביולוגים (יונים הם אטומים טעוני חשמל). החשמל הוא למעשה התנועה של אלקטרונים מיון אחד לשני.

עובדה ידועה היא שכדור הארץ הוא מגנט ענקי. זה משום שההאדמה מורכבת ממתכות (כמו ברזל למשל) שהם מגנטים בטבעם והם מוליכי חשמל טובים. החיבור בין מגנטים וחשמל יוצר שדה אלקטרומגנטי ענק סביב כדור הארץ. כמו-כן, אחוז גבוה מאד מפני כדור הארץ מכוסים מים מלוחים (ימים ואוקיאנוסים). המלח מורכב מיונים חיובים של נתרן ויונים שלילים של חומצת מלח שהם מוליכים מצוינים של חשמל.

לפי כך, אנחנו יכולים להשוות ולהוציא אנלוגיה בין כדור הארץ לבין גוף האדם בהקשר לטבעו החשמלי. לפני שהתרבות האנושית יצרה ערים ושטחים מאוכלסים, הרגליים שלנו היו במגע ישיר עם האדמה והחלקים המגנטים שבה. הרגליים שלנו היוו למעשה שלוחה של השדה המגנטי המקיף את הגוף שלנו המבוסס על נוכחות "אלקטרוליטים". השדה הזה הוא נתיב חד-כיווני תלת-ממדי הנע סביב הגוף שלנו מקוטב שלילי אל קוטב חיובי. חיוני מאד לגוף שיהיה מסוגל לסלק את הפסולת והרעלים אל מחוץ לתאים ולאפשר כניסת חומרים מזינים אל תוך התאים. בגלל קיומם של מדרכות, מרצפות, כבישי אספלט, שטיחים, מגורים בדירות הממוקמות ברבי- קומות – המגע שלנו עם האדמה ממש, מאד מוגבל, בלשון המעטה. זה כמובן מאיט את התנועה בתוך הגוף שלנו. ע"י שימוש בטכנולוגיה מגנטית, אנחנו מאפשרים לגוף שלנו להגיע לרצף התהליכים הכימיים בשדה המגנטי שלנו. זה כמו להדליק מפסק חשמלי ולאפשר לזרם של אלקטרונים לזרום ולהדליק מנורה. באופן דומה, ע"י שימוש בטכנולוגיה מגנטית, אנחנו משלימים "מעגל" של קווי אנרגיה מגנטית הרצים דרך הגוף שלנו. זה מאפשר לתאי הגוף שלנו לעבוד קרוב יותר לפוטנציאל המקסימלי שלהם. לפי כך, אנחנו הופכים להיות חזקים יותר (תאי השרירים), יותר ערניים (תאי העצבים) ובעלי אנרגיה יותר גדולה (תאי השרירים והעצבים).

השימוש במגנטים מהווה טכנולוגיה חזקה ביותר שהיא, לפי דעתי, עדיין בחיתוליה.

TOM ANASTASIOS – ראש מחלקת המדע – West Hill C.I. Toronto

(תרגום מאמר הנמצא באתר האינטרנט של דר' JOHN R. LEE שהוא סמכות רפואית בינלאומית

בתחום שלו. ניתן לגלוש לאתר שלו: www.JohnLeeMD.com)

מאמרים נוספים